Andra augusti ♥

Den andra augusti har för alltid fått en särskild plats i mitt hjärta ♥
130802 -det är hennes första siffror
Mosters lilla tjej! ♥
Att tacksamheten kan vara så stor
-för att Du och din underbara Mamma mår bra ♥
Att kärleken kan vara så stor
- innan jag ens träffade dig ♥
Att veta redan innan jag mött dig
- att jag kommer göra allt i min makt, för att ditt liv ska bli det allra bästa ♥
Att hålla din lilla, späda kropp sovandes i min famn
- får mig att vilja kittla dig, bara lite, för att se Din ögonfärg ♥
Att titta på Dig, och inse
- Du är ett mirakel ♥
Lyckan är total ♥
♥ Välkommen till oss, jag älskar Dig! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: motte ♥♥♥

♥♥♥ älskar dig ♥♥♥
Tack tack tack
Och tack älskade Emma som gjorde detta möjligt!!!

2013-08-03 @ 16:28:44
Postat av: Mormor

Tusen Tack Lisa för att Du så fiiint sätter ord på det jag också känner!

2013-08-04 @ 00:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0