♥ Underbara barn! ♥

♥ Sitter här i soffan med min fina, storalilla son, och min pyttelilla dotter ♥
Den stora kollar på Ronja, och den lilla sover lugnt och skönt.
Oscar är så underbar med Emma, rätt var det är far han fram och så lägger han
sin (nu) bamsestora stora hand försiktigt försiktigt på hennes hjässa,
och så säger han; sååå, det är ingen farja!

Tänk så underbart det är!
Emma är redan två veckor igår, och i natt ramlade naveln.
DET gjorde ingenting, som Mia sa;
Man tycker inte den stör nåt speciellt när den är där,
ändå är det så skönt när den har ramlat bort :)
 
Ikväll kommer morfarn in på kvällsmat,
och denna kvällen var det dags för kycklingsallad.
MUUMS!
Tvättar ett par maskiner (mest för att jag kan :) ),
har kört diskmaskinen, och ska åka och handla
när lillan fått i sig lite mat.
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Mmmmm så gott!
"Min Lilla" är tvåbarnsmor! Och en UNDERBAR sådan - såklart! <3 <3 <3 <3

2012-09-21 @ 13:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0