Bajsinlägg.

Alla som är ointresserade får här med en chans att hoppa över detta inlägget.
 
Emma får bara ersättning, och det första som hände var att magen strejkade. Vi har haft riktigt jobbigt med hennes mage. Många tårar har runnit.
Men IDAG, en timme efter att jag ringde bvc och fick rådet att köpa microlax, släppte det lite. (Nu har jag ju självklart köpt de ändå så de finns hemma, (då är det ju allra mest chans att slippa dem!) Åååh som hon tog i min lilla flicka. Killarna var hos frisören och hon låg i mitt knä, oj som hon tog i. Lilla lilla flicka ♥
Men ÄNTLIGEN!
Och i kväll kom det faktiskt lite till, så nu håller vi tummarna!
En sån här liten plutta ska faktiskt inte alls behöva ha så här ont i magen. Hon ska bara må bra!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hon och ni ska bara må bra - HELA TIDENA!!

2012-09-15 @ 17:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0