Fredagsmys på EDT

Vilken dag!
Idag hade vi äntligen vår tid hos Robban på EvilDesignTatoo!
Oj vad jag har längtat, som jag sa till honom,
jag längtade hela graviditeten till att få tatuera mig igen.
Och precis lika toknöjd som sist, är jag idag.
Tusen, tusen tack Robban!

Det är så kul att känna mig så fin.
Det är verkligen, det där extra.
Jag tittar på dem, och spricker upp i ett leendé.
När jag kikar över axeln ser jag min nya, fina lilja.
Målad på frihand. (Suuperimpad!)
För att inte tala om när jag tittar på min arm.
Min arm.
Där alltid mina barn kommer finnas ♥
Jag kommer allt ha dem med mig,
hur mycket de än vill vara i fred när de är 14.
 
Det finns fredagsmys, och det finns fredagsmys.
En fredagseftermiddag på EDT är en toppenstart på helgen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

FINA!!
Så det så!
Och det ALLRA finaste är att DU är så LYCKLIG!!
<3<3<3

2012-10-13 @ 12:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0