Zzzzovmorgon!

Oscar bökade som fasen i natt. Hostan gjorde att han hade svårt att komma till ro. Och så kom han på att han var kissnödig, och det är första gången han har vaknat och det har kommit. Mäkta stolt! Både han och jag :P
Han har gått från febrig, gnällig och slö till feberfri och SUPERPIGG idag! Skönt när det inte hänger i. Igår när jag ringde dagis och sa att han blev hemma så var jag tredje som ringde med febrigt barn.
Han är ju annars inte en kille som sover längre om han har haft en sen kväll, eller mycket vaken natt, så jag är väääldigt tacksam och ÖVERRASKAD att vi sov så länge, nästan halv nio!!

Jag ska också försöka ta mig i kragen och framkalla foton till Oscars ramar. De korten han har på sina kompisar där är sedan i sommras. Och de flesta har ju ändrat sig lite sedan dess :)


Kommentarer
Postat av: mormor

Sovmorgon! Underbart!Det behövde ni båda två!

2012-05-23 @ 10:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0