Kvällen är här

Det är skönt! VI har haft en ok dag jag och Oscar, men med tanke på att jag inte är 100 än, och Oscar varit vaken i princip hela natten - så har vi klarat av det bra. Mycket film.
Nu har vi ätit jordgubbar, och kollar alla älskar Raymond det är lagom en torsdagkväll. Blir nog att sova tiidigt idag, om han nu kommer i natt också så är det ju bra om jag har fått ett par timmar innan... Innan han somnade sa han; -Jag vill inte hosta idag mamma, bara sova. *Gullunge*

Imorgon ska vi skriva på papper - att vår nya lägenhet blir vår ♥
OCH vi ska dit och mäta!


Kommentarer
Postat av: Mottte

Oscargull <3

2012-05-25 @ 06:14:36
Postat av: mormor

Goaste hjärtat! <3

2012-05-25 @ 08:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0