Grilltajm


Visst har jag väl visat vår allra finaste John Dekon? :)


Efter inhandling av grill, blev Liten väääldigt trött :D
Visst är den kanonfin?! Hoppas vi får användning för
den nu i helgen. Grillen alltså :P
Ikväll blir det att fortsätta slappandet. Efter handlingen var jag så trött,
så ärligt talat somnade jag också.
I typ en timme....

Och så delar jag med mig av mitt innersta.
Njae, kanske inte, men det är inte ofta jag visar min mage
-just the way it is.
Så försök att bortse från alla bristningar sen jag väntade Oscar,
och se morgonkulan :D

Vart tror ni bebisen ligger?! :D
V 24+5


Kommentarer
Postat av: Jenna

Va roligt :D vågar du inte göra nu ? Du vet att de går hur bra som helst fast man är gravid ? :p

Jag gjorde när jag var gravid med Mira också och nu då :) funkar superb ;)

Postat av: Mottte

Fin kula

Fin kille

Fin åpel

Fin dill

<3

Ha en underbar helg <3

Kram

2012-05-19 @ 06:53:12
Postat av: mormor

Fina fina fina Du! <3 <3 <3

2012-05-19 @ 16:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0