1 maj = sommardag!

Vilken UNDERBAR dag vi har haft!
En riktig skön-solig söndag!
På förmiddagen tog vi pick och pack och körde upp till SKÄLBY,
där vi mötte Familjen Andersson/Olström, och Familjen Andriainen.
Och så himla härligt.
Solen toksken, och även om det blåste lite
(dock inte vid muren där jag placerade min rumpa :) )
så var det fantastiskt!
Titta sig omkring och se alla glada, busiga barn - jag ryser av underbarhet!

Korven grillades, det bus och brottades, vi kollade djuren, skrattade mycket
och åt glass i solen.


Turen fortsatte över bron, och stannade på Trädgårdsgatan
- där blev det ödlejakt (jaa ni läste rätt... Oscars farfar är inte riktigt klok ♥ )
Så fick vi supermysig fika på deras toppenfina nyfixade altan.


Så fick Kvantum ett snabbbesök, och grillen startades på Lövis.
Där käkade vi grillat för andra gången idag
- och det var riktigt riktigt mumsigt!

När vi nu slog på tven, så möttes vi av en av mina absoluta favoriter
- som gör mig så varm i hjärtat

lånad bild


Kommentarer
Postat av: Mottte

L

O

V

E

=

L Ö Ö Ö V <3



Tack för idag :-)

2012-05-01 @ 22:26:39
Postat av: mormor

DET är vad jag kallar att VERKLIGEN FIRA 1.a MAJ! Blir alldeles varm om hjärtat!



Att det kommer lite surt efter - i form av trötthet idag - vägs upp av alla härliga upplevelser!

Kram och all Kärlek!

2012-05-02 @ 08:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0