Tummen ner.

Ingen hjälp till FK idag heller.
Imorgon ska jag till BM igen och kolla alla värden, så får vi se vad hon säger om saken.
Det börjar bli jävligt irriterande. Jag har varit sjukskriven sedan 10maj och inte fått en krona än.
(Jag ber om ursäkt mamma - och jag VET FORTFARANDE att det är läkarens fel :P )
Jag vet liksom inte vad jag ska göra. JAG får ju inte prata med läkaren. För det ska ju gå genom en miljard personer.
Idag pratade jag med min läkare som sjukskrev mig sist. Men hon har ju svårt att göra något som en annan egentliten ska göra. Vet inte hur detta ska gå till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta är helt dj...a oacceptabelt!!! Nån måtta får det väl ändå vara! Hm.... servicehandläggaren i mej smider ränker...

2012-07-11 @ 13:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0