Trött mami

Nu är denna mamin trött! Har lyckats packa lite, och fixat mat. Det ni! Tack snälla pappa som kom och underhöll lillemann!
Tidigare satte jag rumpan i soffan, och la fötterna på bordet. Oscar bytte precis då bord att leka vid det bordet jag la mina fötter på - SÅKLART.
Då säger min son. Min egna son.
"Mamma, kan du vara snäll och ta ner fötterna? Jag ska leka med mina bilar här. De ska köra här förstår du. Kan du ta ner dem? Mamma titta på morfar (han satt jämte mig i fåtöljen) sitt som han. Fötterna kan vara på golvet förstår du. För nu ska bilarna köra här."

Jomenvisst :P

Kommentarer
Postat av: mormor

"som de gamla sjunga kvittra de unga" sa man förr. Och jag har minsann hört när ni förklarat för Oscar varför något ska vara på ett speciellt sätt... Ha ha ha! Han är för GOOOO!!!

2012-07-01 @ 20:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0