Trotsig, ledsen, orolig eller väder??

Vi har haft en kille vi inte riktigt känt igen här de senaste dagarna. Det har ju varit en del förändringar. Jag är bara så orolig att han känner sig otrygg. ♥Min skatt♥
Han har inte velat stanna på dagis de två sista dagarna. Det är ALDRIG varit något problem. Det har varit sommarfolk på morgonen, och barn han inte känner. Calle har lämnat och det är också nytt.
Han har varit ledsen både hemma och på dagis, utav nästan ingenting. Kinkig liksom. Kan inte hitta på något själv. Vill helst kolla film och vila på soffan.
Vi har ju packat lite smått, det står lite lådor, men vi pratar ju mycket om vad vi ska göra, om hans nya rum och vår nya lägenhet. För att han INTE ska bli orolig. Undrar om vi gör det värre?? :( 
Vädret är supervarmtochkvavt - kanske han känner av det mer än oss?
Jag OGILLAR VERKLIGEN att inte veta. Vill att han ska vara sitt vanlig jag ♥

Kommentarer
Postat av: Motte

Jag gick ju inte bf ;-) men jag tror absolut att det är bättre att prata om det nya!!
sen är det ju mycket nu bebbe bostad i annorlunda på dagis...
Då kan man ju bli lite orolig <3
Kram på er

Svar: Ja det känns ju som det, och NÄR vi pratar om det verkar han ju glad. Jag blir ju också orolig :P
Lisa

2012-07-08 @ 00:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0