Obehaglig natt.

Igår kväll la vi ut några möbler på blocket. I natt blev det varit orolig sömn. Vid elva släckte vi lampan och jag somnade sååå gott. Vaknade halv ett och gick på toa. Han precis slumra till, så ringde Calles mobil.
Han svarar. Och vi får frågan om bokhyllan finns kvar. Eh, ja, men det är en som ska komma och kolla på den imorgon, då Calle fick ett sms av en tjej precis innan vi somnade.
DÅ KAN DU DRA ÅT HELVETE!!!! Jag köper den för två hundra kroner rakt av säger jag. Bla bla bla, massor av svordommar och VÄLDIGT OBEHAGLIGA kommentarer fick vi höra.
Calle försökte så gott han kunde och avsluta samtalet, och tillslut gick det. Fyy så obehagligt.
När de hade lagt på, kollade Calle vart namnet hör hemma, och det var i Västervik.
Det är inte är ju itne direkt superlångt härifrån - och så satte tankarna igång, och snart rann tårarna på mig.
 
Vi tog bort annonserna på en gång, och efter en timme lyckades jag somna om. Jag har sovit väldigt oroligt, och när Oscar kom in var jag vääldigt långt borta. Men efter dusch, frukost och lite soffmys känns det bättre.
 

Kommentarer
Postat av: Motte

Herregud vilka idioter det finns!!

Svar: Det var väldigt obehagligt!
Lisa

2012-07-01 @ 12:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0