Hur jag än gör.

Hur jag än gör. Känns det som om någon blir besviken.
På mig. På mitt val.
 
I går åkte vi ner till Östersjöfestivalen i Karlshamn, för att träffa mamma, för att pappa var toppensugen på att åka, Mia och Chrille skulle ner, vi skulle lämna kläder till Fiffi, vi ville såklart träffa Sandra och co. Så finns det ju förstås flera andra - som jag skulle velat ha träffat. Som jag skulle vilja ge en kram, och fråga hur är det? och ha tid att få höra svaret. Det var så många jag fick välja bort denna svängen, då vi kom ner halv tolv på dagen och skulle hem igen på kvällen. Det är svårt att prioritera tiden. Det är svårt att planera tiden.
Och ja, det känns som jag gjorde mina nära besvikna i stället.
Och när jag själv inte är på topp från början, blir jag bara ledsen. 
Jag vet inte.
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag vet inte vem som kan ha blivit besviken gumman min. Jag tror i stället att det bara är Du som blev besviken just som Du själv skriver, för att Du inte har en chans att hinna med alla som Du SÅ GÄRNA VILL hinna med. Känner igen det från när Du bodde i Norge och var hemma ett par dagar. Det var lika snärjigt för Dej då.

Vet att jag är den mest tacksamma mamman, svärmorn och mormorn i Världen! Inga barn, svärsöner eller barnbarn kan göra sin mamma, svärmor och mormor lyckligare och mer tacksam än jag! Jag är så otroligt lyckligt lottad att jag blir tårögd när jag ska beskriva för någon.
Älskar er SÅ!

2012-07-23 @ 11:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0