Håller ord :P

Låååvade ju att kika in!
Det blir dock inte bilder ikväll, jag kan inte bestämma mig om jag vänta tills allt är klart (Har FAKTISKT BARA (mest) tavlor/bilder kvar innan det är HELT klart) eller till imorgon... I alla fall ska bilderna tas i dagsljus!
Så jag får se vad jag får gjort något imorgon. Idag har jag inte haft en bra dag, och jag har tom funderat på att ringa sjukvårdsrådgivningen, men jag har ju tid på tisdag på mvc, så jag avvaktar i alla fall till imorgon. 
Denna flytten hade ALDRIG, AALLDDRRIIGG fungerat om det inte hade varit för alla fina vänner och familj! 
Och jag måste säg -- SHIIIIT SÅ SNYGGT DET BLIIIIR!!!!! *Happy*
 
Ska försöka sammanfatta dagarna imorgon!
Ikväll SKA det bli en tidig kväll.
 

Kommentarer
Postat av: Motte

jaaa det blir fantastiskt bra
men något som är viktigare och SVÅRARE än att blogga är att viila

2012-07-30 @ 00:09:47
Postat av: Motte

viila alltså

2012-07-30 @ 00:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0