Oron.

Lite darrig är jag allt fortfarande, och Oscar är både snuvig och lite krupphostig. Men, vi gör ett försök idag. Kanske vi båda kommer igång när vi kommer till dagis/jobbet.
Idag är det iaf fredag, och kl 18 är det dags för ledig-helg-mys. Det är det jag ska fokusera på idag. Kl 18.
Idag när Calle gick upp, så var det helt upplyst på Oscars rum, där inne hade väl han tänt och satt och lekte med sina bilar :D Calle sa, -men Oscar, vi ska sova, om du tar snuttarna så tar jag kudden så går vi inte till mamma. -Ja, det gör vi sa han, så kom de in, och sedan låg han kvar hos mig till kl 7 i alla fall så hade vi det bara myysigt!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Tack :)

2012-01-20 @ 20:28:10
Postat av: mormor

Så fantastiskt omtänksamt av Oscar att sitta och leka med sig själv, i stället för att väcka de trötta föräldrarna! Och sen ta chansen att myssova med mamma! Gullunge!

2012-01-22 @ 10:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0