Godmorgon fredag!

God solig fredagsmorgon!
Sol=bra humör! Fredagshumör!
Oscar har sovit gott hela natten, kom in vid halv sju. Så hade vi lite mysstund medan pappan gick till jobbet. Mysstund blir ganska fort busstund i stället :)
Nu har vi (läs jag, såklart :P ) fixat oss, vi har ätit frukost, Oscar smällde en hel rullmacka, delad i två med olika pålägg. Jag MISSTÄNKER att det är han favorit. :)
Idag är det freag vilket innebär 11-18 jobb, och imorgon är det lördag vilket innebär 7-14 jobb. Klockan 17 är det dags för Ming Palace, som ingick i en julklapp vi fick i julas -- det är inte fel! :)
Nu ska jag fixa och styra lite, så vi kommer iväg i tid till dagis, och jobb.

BTW, et gick bra på jobbet igår. Jag bad om ursäkt för mitt  misstag på en gång jag kom innanför dörren, med tårar i ögonen, och chefen bara skrattade och sa glöm det. Han vet, att jag vet hur illa det kunde gått. Men, ska SLÄPPA det nu :P

Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia

Bella älskar också rullemacka :) Mamman också hihi

2012-01-13 @ 11:40:56
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0