2011 då..

Hittade denna hos Jenna som skriver så undebart!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag åkte på världens bästa Osloresa med min egna lilla familj ♥

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag hade inget nyårslöfte..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja det blev några av dem, helt underbart, fina barn och fina föräldrar!

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej och det är jag mycket tacksam för!

5. Vilka länder besökte du?
Jo, Denmark och Norge då :)

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
MMM.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Våra födelsedagar, mitt 30årskalas var något jag aldrig upplevt förut!

8. Vad var din största framgång 2011?
Jag tog faktiskt tag i ett gymkort :P Jag har också sagt ifrån BÄTTRE, om än inte 100 än.. :P

9. Största misstaget?

Ingen träning julveckan.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jo, det var ju min rygg som flippade ut och hängde sig totalt i början på december. MYCKET B.

11. Bästa köpet?
Resan och kameran.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Barngrejer tror jag!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Jaa, verkligen! Många saker gjorde mig riktigt glad. Glada nyheter från vänner, kalasen, julen, sommaren, mycket gjorde mig glad!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Nä, det kan jag inte svara på...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Ofegat!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Låtit människor ta min energi, när jag behöver den själv! Och att jag ibland blir irriterad över småsaker.

18. Hur tillbringade du julen?
I Nybro hos syster med familyn, och i Färjestaden med Calles sida! ♥ Underbara dagar!

19. Blev du kär i år?
Jag är kär.

20. Favoritprogram på TV?
Älskar att få låna syrrans Ciryakuten..

21. Bästa boken du läste i år?
Oj det är också många, men jag gillade Ozzys bok :)

22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

JA! En underbar fest med de jag älskar!


23. Något du önskade dig men inte fick?
Nej det kan jag inte säg.

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag och Oscar var lediga på min födelsedag. Först fick jag kaffe på sängen, så hade vi mysmorgon, sedan kom pappa, Annsofie och Avve och smakade tårtan. Så var vi på middag på Lilla puben, hela familjen med pappa, Mia och Bella, och på vägen hem ringde min moster som stod utanför dörren och också ville ha tårta! :D Och så många sms, telefonsamtal och fb-meddelande har jag ALDRIG fått. Jag kände mig väldigt uppvaktad!

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nää jag tror faktiskt inte det, det blev ett toppenår!

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Oj, vardagsklädd/mysklädd/någon gång ibland uppklädd :P


27. Vad fick dig att må bra?
Min underbara underbara familj!

28. Vem saknade du?
Flera vänner som jag saknar ♥

29. Den bästa nya personen du träffade?

Har inte så många nya personer detta året känner jag... :P Mia är ju en favorit med hon är ju en 2010 :D

30. Hur beskriver du ditt år 2011?
Kärt och tryggt. Glatt :) Men med mycket längtan till att ta ett steg vidare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0