Full rulle...

...

Hela dagen har gått i ett svep idag!
När jag kom hem var maten klar, så det var bara att slå mig ner på min
lilla rumpa och börka mumsa!
Sedan blev det raka vägen till MAXI, då allt inför helgen skulle inhandlas!

Idag körde jag mellan 35-48km/h på vägen hem.
Jääättefulaord så mycket det snöade, och HAR snöat hela dagen!!
Det var allt lite läskigt..
När vi körde till dagis så kom det inte en flinga. När jag kom ut från dagis
yrde det superminiminiflingor, och när jag närmade mig
Lindsdal ÖSSNÖADE det!
Såg inte bilen jag visste jag hade bakom mig!

Tog en stund innan jag kom in i bilen efterjobbet,
och när jag skulle sätta mig
--ja då hade ju rutan snöat igen igen!!
Helt galet det här!!

Nu ska jag stänga av datorn, och ganska snart krypa ner i sängen...
Ögonlocken är tuunga...


lånad bild

Natta!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du får sova RIKTIGT RIKTIGT GOTT! Ses imån?? :)

2012-02-02 @ 23:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0