Jettegått mamma!

-Jettegått mamma! Jettegått!
(Hönekaka med bregott och mama scans skivade köttbullar)
(Nej han BRUKAR inte äta det, (för er som tycker det är totalt onyttigt) men det var det som fanns över idag)
Vi har en toppenmysig morgon, jag blev väckt av min stora kärlek med kaffe på sängen, och ett ljus i ljuslyktan innan han gick till jobbet. Oscar kom upp 5 minuter senare, men efter några minuters lek kom han och la sig och "goosa mamma!" - då ska jag hålla om honom, killa honom på benen/ryggen och prata ganska tyst, nästa viska. Mysigt mamma säger han då.. ♥
Som jag älskar min prins! ♥




Kommentarer
Postat av: mormor

Mmmmysigt.... :)

Ha en härlig fortsättning på dagen!

Kram!

2011-09-16 @ 09:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0