Farmor, morfar, farmor & grillning!

På förmiddagen tog jag och liten bilen över bron, hämtade upp morfar och körde söder ut till Mörbylånga.
Där gick vi in och överraskade min gamla, gamla lilla farmor ♥
Vi tog med henne och körde en sväng i Mörbylånga city
(vilket är en hamnplats, en kiosk, ett blibiotek och ett ica nära),
efter det körde vi till Oscars farmor och överraskade HENNE på hennes jobb, det var skoj! och där fikade vi också. Oscar tyckte det var himla mysigt att träffa henne ♥
När vi lämnat farmor (och farmor) så körde vi till Köpstan,
och medan Liten sov i vagnen shoppade jag så fort jag kunde :)
Inhandlade overallen vi kikat på tidigare från lindex, hittade också en fin jacka hm, till Ozzy såklart.
Till mig hittade jag världens snyggaste gummistövlar på sko dej
(hittar tyvärr ingen sida där jag kan hitta en blid på dem, få ta en när jag har de på mig nästa regniga dag :P )


Fina overallen, och bilden är från lindex.se

Oscars jacka är helt SVART och superfin, bilden från hm.com

Ikväll har vi varit på Lindö med Oscars förskola, där grillade vi och hade toppen mysigt och kul. Oscars "gäng" de från hans avdelning höll ihop rätt bra, och tätast sprang ju Oscar med S (såklart :P ) de är verkligen polare. Det märks att de blir större/äldre, samtidigt som de pratar med varandra på riktigt så börjar det bli lite mer våldsamt, en liten knuff och bägge ramlar och buset är nära att bli brottning istället.. Men men, än så länge löser de det bra. :) Goungar!
S blev lite ledsen när vi skulle åka hem, och Oscar ropade från sin cykel:
"inte lessen, ses imån, inte lessen B! Glad! Glad B!"
FINA ♥

Kommentarer
Postat av: moster

Visst är det hjärtskärande gulligt när de tröstar andra....? I synnerhet när de är ledsna själva..... :'(

Nu ska moster försöka sova i busvädret. Önskar er en god natt

2011-09-14 @ 00:13:19
Postat av: mormor

Det var verkligen att ta vara på en ledig dag! Fylld med härligt roliga aktiviteter!

2011-09-14 @ 09:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0