Tjurar

Det var ett regnmoln jag fick hämta hem idag. Oscar grät i princip hela vägen hem. Och det hela började med att han inte fick ta med sig bilen hem från dagis. Precis samma sak som i morse när han inte fick ta med bussen.
Jag är fortfarande tjurig över att bloggen inte fungerade som den skulle igår. Ett väldigt roligt inlägg försvann, och jag vet inte om jag orkar försöka skriva om det. Tycker det är konstigt att jag inte ens kan hittade i "arkivet".
Är nog ganska trött och gnällig ikväll märker jag nu.
Som tur är jobbar Calle extra på akademikrogen ikväll (så han slipper höra mitt gnäll :P ), och jag har lagt Oscar för en halv timme sedan och han sover så gott. Tror jag kollar ett avsnitt till på Vänner innan jag går och lägger mig. Jag är väldigt trött i ögonen.

Kommentarer
Postat av: Moster

Det är inte lätt att va liten... Det är svårt att avbryta mitt i leken! Tänk om man stängde av Vänner precis när det är som bäst!? Visst SKULLE du bli arg du med ;)

2011-03-09 @ 20:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0