Nu

ska jag försöka berätta om bilden nedanför.
Jag hade satt på Blixten på tv, men Oscar var mest i köket och donade med alla sina bilar.
Jag lagade mat, diskade, dukade - ni vet sånt tråkigt som tar tid. Tråkig tid för Oscar också. När jag hade diskat klart kom jag in i storarummet, då satt sötnosen här, framför tvn. Han klappade på mattan jämte sig och sa;
- Här mamma.
Jag satte mig jämte honom och sa;
- Ska vi kolla på Blixten ihop?
- Bärgan mamma! så tog han min hand och skrattade.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Mia på jobbet

Vad mysigt ni har det. Själv har jag varit i stan hela dagen. Syns i morgon. Kramizzzzar

2011-03-01 @ 16:58:05
Postat av: Moster

Hi hi hi så himla go o klok han är!!

MIN SYSTERSON!

2011-03-01 @ 21:00:15
Postat av: mormor

ÅH :) älskade ÄLSKADE ni båda! Guuuuuud så gulligt!

2011-03-02 @ 08:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0