Märssa!

Vi har varit i Karlshamn i helgen, och Oscar har mått lite upp och ner hela helgen.
Fysiskt under dagen är han ok, inte topp, men ok, det är natten som är jobbig, och det är därför det är jobbigt under dagen. Han är trött. Jag förstår det. Jag är också trött. Calle med.
Vi var på ett jättemysigt kalas, tänk att min bästa vän är så gammal! :)
Saknar dig sötnos!

I dag var vi på promenad i solskenet och handlade på Ica i Korpadalen. De har det verkligen jättefint (Är nog lite arbetsskadad :P ). På vägen hem stannade vi på lekplatsen, så vi fick vara ute i det vackra, härliga, våriga vädret!
Oscar klättrade lite, (Calle också :P ) men vi gick snart hem. Vi skulle ju åka hemåt efter lunch, så vi var ju tvungna att hinna packa/laga/äta också..
Men det märks att frisk luft hjälper på hans hosta, och det är skönt, men aldrig att han skulle palla en heldag på dagis i dagistempo. :(
Calle ska stanna hemma med honom imorgon, och så är ju jag ledig på tisdag så dagis först på onsdag. Det tror jag blir bra! Jag tror att "man" (inklusive oss alltså) lämna förtidigt på dagis efter sjukdom. Att det är därför han blir sjuk igen så fort. Veckan efter jul var Oscar sjuk, efter det har han inte varit sjuk förrän för två veckor sedan. Det tycker jag är bra!! :)
Här kommer lite fler bilder från promenaden.


Får lite hjälp av morfar!

Finaste, underbaraste, goaste, busigaste älskling! ♥

Ni måste "klicka upp" de här bilderna och kolla in Calles stil! ♥

När Oscar hade duschat ikväll, satt han i Calles knä, pekade i biltidningen och sa;
-Märssa!! :) *Morfar stolt* :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mysiga bilder från lekan, roligt att Calle nästan är lika lång som rutchkanan! =) Och förresten, vaddå gammal? Tycker det känns helt okej att fylla 25! KRAMAR

2011-03-06 @ 21:05:30
Postat av: mormor

ÅH finfina bilder! Men hmpf.... NÄR ska Calle lära Oscar känna igen en riktigt fin TOYOTA?

2011-03-07 @ 08:17:25
Postat av: Moster

calle är underbar

2011-03-07 @ 21:26:58
Postat av: Tinaa

Sv ; Sötnosen är Linus Karlsson! Världens underbaraste kille!!



Gud så söta bilder!!



kram!

2011-03-07 @ 22:29:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0