I ett

Ja, det kan jag nog säg utan att överdriva! :) Dagarna går i ett, och springer iväg!! Jag hinner inte riktigt med känner jag. Oscar fullkomligt bubblar av nya ord varje dag, och har blivit mycket duktigare på att få oss att förstå vad han menar. Och det är skönt för oss alla fyra! Blogg har driftproblem, så det kan jag skylla dåligt bloggande på , förutom lite bloggtorka.. Idag har goda vänner rest iväg på semester en vecka, och jag hoppas de får en UNDERBAR resa, de förtjänar det! :) Ikväll har vi varit och handlat eftermiddagen, och det gick bra, även om det var i senaste laget och mycket som skulle hem. Men nu är vi hemma, och uppackade, och Oscar får välling. Och nu ska jag bara vara. Kolla in vad det är som är med Greys idag. Snart är det HELG, och kan ni tro.. Jag är LEDIG! <3

Kommentarer
Postat av: Moster

är det greys?? undrar om det är fyrkantigt.....

2011-03-30 @ 20:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0