Hopp hopp hopp

Oscar har två kompisar som han nu verkar leka mer med, nu när V har har flyttat, på dagis. Det är en kille, och en tjej, båda är lika gamla som Oscar. Killen heter S, och tjejen A. Detta verkar vara en riktigt busig trio. Ofta när jag hämtar får jag höra hur de har lekt i korridoren (som de egentligen inte får :) ), eller hoppat eller lekt ute, men ofta verkar det vara de tre.
Ibland när jag kommer och ska hämta Oscar, så ser S mig först -- då skiner han upp, och kommer springades emot mig -- haha, sötnosen, han vill gärna kramas och busa, men just det tycker Oscar blir lite jobbigt, jag är ju faktiskt HANS mamma! :D  ♥Gullunge♥
Idag började Oscar kl 9 på dagis, och när vi kom dit så satt S bakom en bänk, när han såg Oscar, ja han blev så glad så jag blev helt varm i hjärtat. Och Oscar blev lika glad han! S ställde sig, och rakt upp upp och ner började hoppa! *Hahaha* Jag bara började skratta! Så kom A också, hon blev så glad att hon i all iver klättrade upp på bordet, men kom snart ner (efter en tillsägelse :) ), och hon började hoppa hon också. Inte långt efter hoppade de alla tre! ♥
Boink boink boink!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0