Finaste Flickan ♥

♥ Idag fyller den allra Finaste Flickan 2 år! ♥
För två år sedan hade jag hållt henne den där första gången.
För två år sedan hade jag sett hennes vackra ögon den första gången.
För två år sedan hade jag hört hennes röst för första gången.



Idag har jag hållt henne många gånger, tittat i hennes ögon och hört hennes röst otaliga gånger.
Alla gånger är speciella. Flickan är unik.
Att se henne gå från liten liten tösabit, till en så fin, underbar, vacker, häftig, tuff tjej
- är en gåva, som är min. Och ingen ingen kan någonsin ta den ifrån mig.
Och vet ni vad - jag kommer fortsätta.
Hon är en del av mig.
♥ Älskade systerdotter ♥
Jag hoppas att hon har haft världens bästa 2års dag!





Kommentarer
Postat av: mormor

ÅH så fiiiiiiiiiint! Mormor torkar liten tår - rörd - och OÄNDLIGT tacksam! För att allt är PRECIS som det är! Gud vad jag älskar er alla!

2011-03-24 @ 08:56:27
Postat av: Moster

**LIPAAAAR**

Hon, och jag, älskar Er med

2011-03-24 @ 20:42:14
Postat av: Sandra

Finaste kusinerna, hoppas att Bella fick en riktigt mysfödelsedag!

2011-03-24 @ 21:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0