4 mars

.. då ska vi se. Hemma med Oscar idag. Han har haft en tuff natt. Det gick fint tills vi gick och la oss. Han sov så gott, och när jag var inne var han inte speciellt varm, och han hade inte hostat. Vi gick och la oss, och ca 3,5 minut efter det började han hosta. Oj vilken hosta :( Tillslut kom han in, så låg vi och försökte somna alla tre inne hos oss. Det är inte så lätt.
När vi väl somnade så sov vi nog ganska bra till halv fyra-fyra. Då började hostan från he***te. Han kunde inte sluta, och inte komma till ro. Jag blandade välling som han inte ville ha, Calle gick tillslut upp och satt-sov med honom i soffan. Jag väckte honom när han skulle upp.
Jag bar in Oscar till oss, så låg han och jag kvar till 7.

Nu är han ganska pigg, hade dock 38,3 tidigare, han har fått hostmedicin och andningen är lugn. Skönt. Nu leker han lite. Säger;
-ädiga bo!
Och så går han med vagnen! Kör med sina bilar, kikar i en bok.
♥ min finaste ♥

Kommentarer
Postat av: Moster

han är en skatt

2011-03-04 @ 13:32:01
Postat av: mormor

Mmmmm... Gulle Gulle..... men ädiga bo? Jag pratar med Oscar ALLDELES för sällan! Fy på mej!

2011-03-04 @ 16:00:38
Postat av: Moster

men lilla momomo

FÄRDIGA - GÅ!!!

2011-03-04 @ 22:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0