Karlshamns city

Lunchat med världens bästa!
Tänk det har jag gjort idag! :) Hon gör mig så glad!
Idag har jag och Calle varit på ett möte, och sedan fick pojkarna åka på lunch med morfar,
så jag fick luncha med min bästa vän ♥
Bara hon och jag.
Märkligt, roligt och skönt! :P "Får" jag säga så?
Men när allt ska klaras av på drygt en timme, så har vi inte tid med våra finaste pojkar i världen,
varken stora eller små.
Mycket ska hinnas sägas på kort tid,
och jag lovar, LOVAR
att det var inte många sekunder som var tysta.
Det var väl en eller två gånger som båda råkade få in en tugga samtidigt i munnen :D
Skönt är det när vi bara kan ta upp där vi slutade, som om det var igår vi sågs.

Tror bilden är tagen oktober 01 eller 02. Röa/Oslo is the place i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0