StädaStäda

Städa städa varje fredag och så varje jul! Och idag på en måndag!
Jag tycker om att städa och tvätta på måndagen så att jag känner på tisdagen att jag är LEEDIG, att jag inte behöver ta toaletten, dammsuga av eller att jag ska tvätta i fyra timmar på kvällen. Nu är det fint här -- storstädat toaletten, dammat hela lägenheten, disken är klar, och dammsugat är det! OCH katten klor är klippta! Känns myyycket bra! Bara tvätten kvar då, men det blir förhoppningsvis bara tre maskiner idag. Puh!

Idag har jag jobbat järnet, och allt har flytit på bra. Jag har gjort mycket annat än det jag "brukar", och det är kul, men det är ett tyngre jobb. Känns i handlederna och ryggen, men nu har jag ju en vilodag och sedan kör jag igen! Imorgon var tanken att jag, Oscar, Sandra och Vilmer skulle ha en heldag, men nu är min sötaste V blivit sjuk, så nu blir det nog ingenting. :( Jättesynd! Hade verkligen längtat!!

Ska försöka pallra oss iväg till simhallen på förmiddagen i stället, får se hur han gillar det, det är ju ett år sedan vi var där sist! Och nu har han ju fått nya badbyxor :P :D
På eftermiddagen kommer Oscars mormor och morfar, för de ska ÄNTLIGEN få sin julklapp, de ska gå till Kalmarsalen och se "The Mercy Beatles" som ska vara ett av världens bästa Beatels-cover band, faktiskt ganska avis..
Nähe, nu kallar tvätten..

Kommentarer
Postat av: Moster

men GUUUD vad duktig du är. jag kanske lägger ner denna bloggen av komplex!!

Tror du du kan fota er i simhallen? Hoppas V kryar på sig!

kraaam

2011-01-31 @ 20:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0