På bussen. Varmt och skönt! Nästan så jag ...

På bussen. Varmt och skönt! Nästan så jag somnar av värmen. Ute är det riktigt kallt. Och snöar!? Hur går det ihop? Min pappa har ju lärt mig att det bara snöar runt 0an. -7 tycker inte jag är runt 0an. Har i alla fall lämnat oscar på dagis, det gick bra, även om han var lite kramigare än vanligt. Jag vägar inte riktigt ropa hej. Än. Men.. Oscar kom in halv 5, och somnade som en stock, fick väcka honom vid 6. Tänk om vi har lyckats bryta trenden?! Hoppas de tröttar ut honom ordentligt på dagis idag, så vi får en lugn natt till. Det skulle inte skada med två i rad. Och imorgon behöver vi inte gå upp förrän 7!! :-)


Kommentarer
Postat av: Moster

vi håller alla tummar för att ni alla ska få shova NORMALT i fortsätningen....

2011-01-26 @ 16:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0