Lite fuk

Jag är allt lite fuk. Jag lyckades ta mig och Oscar till Maxi för att inhandla det mest nödvändiga i förmiddags, och jag var heelt slut när vi kom hem. Jag är det fortfarande. Oscar är inte heller bra, näsan är som ett vattenfall, hostar lite, och febern verkar komma smygandes.
Har pratat med U på jobbet iaf att det inte ser lovande ut för imorgon.
Nu har vi satt på Saltkråkan, och jag ska försöka fundera på Oscars 2 års kalas. Det piggar nog upp.
Planera och listor är ju något jag gillar... :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tråkigt att ni är sjuka, hoppas att det inte bli långdraget! Gör lite listor så mår du säkert bättre ;) Kryapåerkram!

2011-01-11 @ 15:37:22
Postat av: SysterYster

Listor

Du

Gilla?

2011-01-11 @ 17:42:10
Postat av: mormor

Hoppas hela familjen kan få en lugn dag när ni bara vilar er och har det så bra det bara går, så att ni kan bli pigga och friska så fort det bara går.

2011-01-12 @ 09:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0