Lets dance

Nu är det Let´s dance och "chips-stjärnor" som gäller.
Sköönt att det är färdigjobbat för idag, det var MYYYCKET på jobbet! Är nu halvvägs i mitt jobbmaraton, 3 av 6 dagar är avklarade. Nu åker min närmaste (alltså han som jag jobbar närmst med, inte de som står mig närmst..) arbetskamrat på semester en vecka, så nu ska jag få bekänna färg nästa vecka. Blir nog mycket, men kul, och det brukar ju lösa sig tillslut :P
Imorgon jobbar jag 7-14, och söndag 13-18. Så jag missar världens bästa A 6års kalas på söndag :( Men Oscar och Calle få gå dit, och överlämna presenten. Söta A ringde mig innan och han frågade;
-Vilken bokstav hans present började på!? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0