Låser

I natt så sov han I SIN SÄNG HELA NATTEN. Han somnade dock inte förrän 21, men vi fick till och med väcka honom imorse när det var dags för dagis. Då känns det tungt att plocka upp honom. Vi har sagt att vi ska FÖRSÖKA hålla honom vaken till 20, för att se om han kan sova bättre om natten då.
Han verkar ha haft en bra dag på dagis i alla fall. Hans ena förskolelärare som jag träffade innan vi gick, sa:
-Guud som han har börjat prata!! Han och "A" går tillsammans och pratar och pratar med varandra, det är jätteroligt att höra dem! 
*Huuur stolt i hjärtat blev jag då?!*
Oscar har nu mina nycklar och leker med. Så kommer han och "låser lite" i usb-utgångarna ibland, lite på sin gåvagn, lite på bordet ;) *Sötis*

Idag har jag haft en såndär dag på jobbet när allt har varit fel. Saker från helgen, att jag hade beställt clementin i stället för apelsin, jag tappade en hel kartong med tulpaner i golvet.. Sa fel till kunderna.. Nej, inget har gått rätt idag. Då är det skönt när Oscar är på sitt bästa humör så jag inte kommer hem och gräver ner mig. :)
Nu ska jag ner i tvätten. Ikväll blir det en TIIDIG kväll för mig!

Kommentarer
Postat av: Moster

Men idag är ni leeeediga! Samla nya krafter till jobbet. Tanka (tid)lite som de sa i den där boken du läste för mig =)Se, nu log du lite....

Nu ska jag diska klart, durra sen släpa upp två stackars barn som lär vara toktrötta idag..

2011-01-18 @ 06:55:06
Postat av: mormor

:) Tänk, det är just det som är själva Livet :)

Underbara upplevelser blandade med inte alls roliga upplevelser. Du minns väl Alfons farmor: "Det dåliga finns bara för att vi ska märka skillnaden". Kraaaaaaaaam!

2011-01-18 @ 08:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0