Ja Mia

Ja Mia, du ska få svar..
Idag klockan 14.51 kom det en kille som vill köpa Nezeril.
-Javisst, sa jag, men jag behöver se ett leg. (Jag kände mig VÄLDIGT misstänksam mot honom)
-Öh öh, men jag har glömt det.
-Tyvärr, då får jag inte sälja det till dig.
-Eh, nä nä, ok.

Klockan 14.54.
-Hej! En trisslott.
-Mm..
(Ska jag, eller inte. Fan jag vet inte. Han ser ju ut att vara 20 iaf. Äh. Eller? Aaa jag vet inte!! ÅÅ vad jag tittar på honom, i ögonen. Han ser ju väldigt ärlig ut! Och DÄR gick köpet igenom.)
-Ja, tack ska du ha.

Klockan 14.58.
-Hej, jag skulle vilja lämna tillbaka de här. (En godisrulle och en trisslott)
(Det är första killen som försökte köpa Nezeril)
-EH, va? Varför?
-Vi är kontrollanter och då måste vi lämna tillbaka det vi köpte.
-FAN! Jag visste det! Det var han den andra killen som köpte trissen av mig.
-Ja.
-Jag visste det. Ååå var det grämer mig att jag inte kollade honom, jag TÄNKTE JU DET!
-Äh, det händer alla.
-Inte mig, muttrar jag.

Min första gång. På 4,5 år. Fan. Det stör mig.



Kommentarer
Postat av: Moster

tack =)

tror du de har typ fuskkontrollanter? han kanske va 22 men LÅTSADES vara underårig?

Som Joey.. whazzup? playstations wack man..... fniss

2011-01-19 @ 21:18:34
Postat av: mormor

:) Jaadu! Och om DU har svårt att bedöma ålder på 18 - 25-åringar, hur knepigt tror Du då att det är för "gamlingar" som jag? Jag tar leg på i stort sett alla jag, fast det är ju lite olika områden förståss fniss

2011-01-20 @ 09:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0