Ing-ing

Idag satte jag upp en bild på frysen sedan hela familjen var på Leo´s. Då tar Oscar sitt lilla pekfinger och pekar på min gamla farmor och säger -Ing-ing! -Ing-ing! Överlycklig!
*Jag blev allderls rörd!*

Vi är lite piggare idag, både jag och Oscar, och hade inte Oscar varit dålig så hade jag provat att jobba. Men det är hur han mår som bestämmer. Fortfarande täppt/samtidigt som det kan komma floder (!?), och hostar.
Imorgon ska vi öron igen för att kolla om ytterligare op behövs. Men det tror/hoppas jag inte. Jag tror det är hans långdraga förkylningar som gör att han har tungt att andas.
Imorse tyckte Oscar att vi skulle gå upp när Calle gick till jobbet, sagt och gjort. Nu är han så trött att han knappt kan hålla sig vaken till lunch *liten*
Vi har kollat på Blixten, lekt med med briotågen, rensat i Oscars garderob, kollat länge på bilden på frysen och sagt vem som är vem - det höll vi på med läänge och det var mysigt!, lekt med bilarna, jo lite av varje har vi hunnit med.




Kommentarer
Postat av: Mormor

Men bara ÅÅÅÅHH alltså.... Varm i hjärtat

Åh vad jag hoppas att farmor Ingalill kan ta till sig det.

2011-01-13 @ 15:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0