Hela familjen

Idag är hela familjen hemma. Jag är hemma med mig och Calle vabbar med Oscar. Huu vilken hosta han har! Igår kväll hade han lite feber, och i natt kom hostan på riktigt. Men *peppar peppar* så låter den inte kruppig! Vi *håller tummarna HÅRT* för att det redan har vuxit bort!
Jag och andra sidan har ett huvud som väger bortåt 150kg, och det är faktiskt ganska mycket när jag ksa balansera det på min hals och nacke. Hostar och fräser, men än så länge tror jag jag är feberfri. *litet jippi (vågar inte ta ut segern i förskott!)*
Förstår att det känns jobbigt för Calle att vara hemma idag, de startar ju upp denna veckan. Men jag orkar bara inte ta hand om en krasslig Oscar när jag själv mår som jag gör idag. :( *Sorry älskling*


Kommentarer
Postat av: Moster

Calle som är en klok ung man njuter kanske över att få ta hand om sin lilla familj =)

2011-01-12 @ 13:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0