Halsont och fix!

Nu har jag vilat en god stund, och hoppas att jag ska kunna hålla mig vaken en stund. Jag mår sisådär idag, jag har jättejätteont i halsen, och lite feber av och till tror jag.

Men nog om det, nu ska jag fixa och trixa till två andra små sötnosar! Så som jag fixade igår till min sötis.
Det hade gått bra på dagis idag, och efter lunch hande han slocknat snabbt. Tror jag det, efter en jobbig natt, och väckning kl 06 och sedan iväg till dagis för första gången på tre veckor!
Han hade haft en bra dag, men blivit ledsen när en av tjejernas pappa kom och hämtade henne, men det hade gått över.. *Liten*
Och oj så glad när jag kom, *älskade sockerpojk!*
Nähe, nu; fixdags!

Kommentarer
Postat av: mormor

Å så tänker vi GOD SÖMN åt hela familjen, och en riktig frisk och rolig ledig tisdag imorgon! Spännande fix och trix!

2011-01-10 @ 20:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0