En lista

JAG..
Namn: Lisa Marie
Piercingar: Nej inte längre, hade en i tungan
Tatueringar: en, eller två fast de hör ihop, så en.
Längd: 178 cm blev jag mätt till inte allt för länge sedan
Skostorlek: 39/40
Hårfärg: Mörkt brunt, nästan svart
Är du kär i någon: Oooja!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej eller, på ett annat sätt, men ändå här runt omkring
Tänker du på självmord: Nehe det gör jag definitivt inte.
Tycker andra att du är attraktiv: Calle tycker det hoppas jag :D
Vilket shampoo använder du: Mitt bästa MATRIXfrisörschampo på dunk! :)
Vilken parfym använder du: Hugo Boss XX
Vad är du rädd för: Att något ska hända mina nära och kära, att det inte ska gå enligt planen.
Gillar du att tvätta: Nej, det är inte speciellt kul, men skönt när det är gjort.
Gillar du Berg-och-Dalbana: OOJA!

SENASTE...
Film du hyrde: Vi hyr ALDRIG film, men tror vi hyrde någon Milleniumfilmerna med Sandra och Marcus
Film du köpte: Nicke Nyfiken firar jul (fortfarande ouppackad)
Låten du lyssnade på: Hope and glory m Måns Zellmerlöw
Låten du hade på hjärnan: Hej på dig lilla O.S.C.A.R så kul att du är här!
Låten du laddade ner: Laddar inte ner, det står Calle för..
Personen du ringde: Min kära pappa igår, skulle berätta att Oscar sa; Moffa busce, och Moffa bil wroom :)
TV program du tittade på: Det där byggprogrammet på tv4 kollade Calle på igår, så jag kikade över dataskärmen
Personen du tänkte på: Oscar nyss när han hostade

FAVORIT...
Mat: En fin köttbit med strimlad potatis och purjolök, en god sallad och sås till låter väl inte så dumt?
Låt: Svårt, just nu hör nästan bara barnsånger och det är väl inte direkt någon av dem jag känner är min "favorit"
Sak att göra: Busa på med Calle och Oscar när Oscar är på sitt bästa humör, eller höra honom prata som har börjat nu!
Sport: Hockey
Dryck: Mineralvatten till vardags, något rödare eller bubbligare till fest
Kläder: Jeans, top, kofta (och underkläder då förståss :P )
Film: Ladder 49
Bil: Vi har en saab, calle vill har något snabbare. Jag är glad så länge vi får plats.

ANTAL...
Gånger du varit kär :Lever i det! ♥ (Men trodde tidigare att jag hade varit det två gånger)
Gånger ditt hjärta brustit: En
Hjärtan brustit på grund av dej: Tror jag inte. Eller kanske ett när jag tänker efter. *sammis*
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Inte många.
Ärr du har på kroppen: Runt knäna är det 4-5 stycken, ett i hårbotten, ett på skuldran, ett långt i bikinilinjen, ett på skinkan.

SENASTE...
Bok du läste: Skumtimmen, läser Nattfåk nu. Båda av Johan Theorin
Personen du fick mail av: Min pappa!! Döm om min förvåning! Jätteroligt mail om vad "barn har sagt"
Personen du fick brev av: Jag får bara tråkiga räkningar.
Personen du fick sms av: Käraste syster frågade hur det stod till idag
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Jag, Calle och Oscar igårkväll, sedan träffade vi både min sida och Calles sida vid jul.

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Ringt jobbet/dagis och sjukanmält oss, somnat om, kollat lite på According to Jim, fått i mig en macka, och gjort en snabb-blogg. (detta inlägget tar däremot längre tid)
Var det kul: Hade inte huvudet vägt 150kg så hade det var helt klart godtjänt!
Hur tidigt stiger du upp: 05.30 vanlig vardag annars vid 6.30-07 när Oscar vaknar.
Gillar du att slåss: Haha nej!
Vad ska du göra ikväll: Pigga på mig! Tvätta..
Är du seriös: Alltid på jobbet.
Vad är du allergisk mot: Inget tror jag
Var har du ont: Huvudet, halsen, näsan - i lederna och i ryggen. Blä det låter som om jag är 150 år!
Använder du hårspray: Jo det händer :P
Kan du stå på händer: har kunnat ganska bra, men har inte provat på många år.. :D
Favoritserie: VÄNNER

MER ÖVRIGT...
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Ibland
Är du glad nu: Ja, men lite trött
Var du glad igår: Ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Det som svänger
Stockholm är: Sveriges huvudstad
Göteborg är: en stad jag skulle vilja besöka oftare, och har roliga minnen ifrån!
Kan du sjunga: Jo, ok.
Mer värt än guld: Kärlek
Spaghetti eller makaroner: Spagetti
Ett land jag helst vill besöka: Australien
Ska bli skoj: Planera Oscars tvåårs kalas, Malmöresa, SWEDEN ROCK m Ozzy!
Ska inte bli skoj: Om inte planen blir en plan
Sparar till: En kontantinsats
Väntar på: Många många saker!
Pålägg som gäller: Idag blev det korv, fast hade dåligt med alternativ :P
Dagens dryck: Vatten

Kommentarer
Postat av: Moster

TJA DET MESTA VISSTE JAG NOG, MEN INTE ATT DU HELST VILL ÅKA DOWN UNDER =)

Oj var den där knappen intryckt... Jag hjälpte fö till med planen och kollade hus i barret idag =)

DUMMA DUMMA kontantinsats!

2011-01-12 @ 13:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0