bättre/gnälligare

Jag känner mig piggare även om halsen killas så jag blir tokig, däremot verkar Oscar ha det jobbigare. Han är VÄLDIGT gnällig nu. Han har fått lite feber, ligger runt 38 nu så så farligt är det inte, men han hostar långa hostatacker. Stackars liten. Och vi har torkar näsan så många gånger att den är allderles röd. :(
Så jag blir hemma oavsett hur jag mår imorgon, jag hoppas bara av hela mitt hjärta att jag mår så bra att jag orkar med Oscar själv hela dagen. Men förhoppningsvis är han också piggare imorgon. Nu ska vi äta middag!

Kommentarer
Postat av: Moster

och hur var flällen?

=)

2011-01-12 @ 22:22:40
Postat av: mormor

Vi får tro att alla är bättre imån efter en natt med oavbruten lugn och fin sömn. Det blir enklast för alla - även om Oscar naturligtvis inte kan gå till dagis när han är så förkyld.

2011-01-12 @ 22:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0