Tårtan kvar

Jaa, nu är det nog I STORT SETT bara tårtan kvar.. Förutom allt småplock, och ihopplock och det då.. :)
Idag kom Calle och lämnade Oscar hos mig på jobbet vid 17, så åkte han till bilbesiktningen, och resultatet finns det ju bildbevis på längre ner.. :) *Sweet*
När Calle var iväg så satt jag och Oscar och delade en pizza på pizzerian i Lindsdal (myycket god pizza btw! och sallad!), jättemysigt!! När han kom tillbaka gick vi in och handlade lite smågrejer.
Väöl hemkomna hoppade vi i städtagen, och nu är lägenheten och så fin. Helgfin och luktar gott!
Pojken sover gott (och länge hoppas jag), jag sitter och väntar in Calle, längtar efter honom nu! ♥

Nu är det en jobbdag kvar, sedan helg! Jag längtar efter familjetid!
Önskar också moster M och hela familjen en underbar resa, hoppas ni får mycket sol, god mat, och roliga dagar! Vi saknar er redan! Puss!


Kommentarer
Postat av: mormor

ÅÅÅÅHH vad duktiga ni är! Puss puss!

2011-02-17 @ 21:48:11
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia

Ja uch, läkare ska man ju kunna lita på liksom. Vem ska man annars lita på när man inte vet själv? Hon mår ganska ok, ganska hög feber men trots det är hon ganska pigg. :)

2011-02-18 @ 09:54:22
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0