Planen tar form

Hjärnan går på högvarv och planeringen är ett faktum! :) Nu är Kak- och Bak menyn bestämd till Oscars 2års kalas.. Hoppas bara min nya fina coola bil-iga bakform dyker upp snart..
Imorgon står det kurs på listan på förmiddagen så då ska Oscar vara på dagis, så ska jag försöka hinna hämta honom innan han somnar. Men en av världens bästa M-orna kommer och hämtar mig så det ska nog gå bra! :)

På eftermiddagen ska vi handla och se om vi eventuellt kan få en klipptid till Oscar.. Han är ganska långhårig nu, så han behöver en snagg till helgen! Tänk, om en vecka, för precis två år sedan fick jag in "fikan". :)
Oooj det kommer nog bli en rejäl flashback på måndag :) Någon som vill läsa om den? :)
Spårade ur lite där, men sedan kommer S och V på middag imorgon kväll och DET ska bli mysigt!! Det var allderles för länge sedan!!
Vi ahr haft en jättemysig alla hjärtans dag-kväll, med lite extra god mat, och dessert.. Jag fick superfina tullisar, och Calle fick en liten present.. Så nu ska vi vara romantiska i ett år, både han och jag! :)


Kommentarer
Postat av: Moster

romantiska i ett ååååår? hur mycket per dag?

2011-02-14 @ 21:59:00
Postat av: mormor

Det är goda föresatser! Och om ni råkar "komma av er" någon gång ibland, så är det bara att börja om igen!

2011-02-15 @ 07:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0