Mindre bra dagar

Har haft två mindre bra dagar. I lördagskväll kände jag mig lite illamående när vi skulle lägga oss, men jag hade ju krängt ganska mycket godis. På söndagsmorgonen hade vi familjemys i sängen, drack kaffe och åt vindruvor. Så reste jag mig upp och illamåendet kom som ett brev på posten. Jaja, tänkte jag, jag går och duschar så går det över. Väl i duschen kände jag att det var hög tid att komma ur duschen igen, sätta mig framför toan. *Uuurk säger jag bara*
Ja jag vill inte gå in på detaljer men hela dagen igår låg jag i soffan sov, gnydde, var på toa, drack vatten, var på toa igen. Som tur var var Calle och Oscar bjudna på kalas så de var inte hemma på stort sett hela dagen, och de verkar har klarat sig.
Reste mig tillslut och gick och la mig i sängen, sov som en stock. Vaknade endast av att jag febersvettades ordentliget i natt. I morse sa jag till Calle innan han skulle köra Oscar till dagis;
-Hela natten älskling! (Alltså att Oscar hade sovit hela natten i sin säng)
-Du skojar!? var hans svar.
Jag fattade nada.
-Han kom ju in vid tolv, så försökte jag somna om honom här, i soffan i hans säng.
Jag hade inte hört någonting.

Idag har jag legat på soffan, kunnat äta, men haft jordens huvudvärk. Men det är väl egentligen inte så konstigt när jag inte ens kunde behålla en halv körsbärstomat i magen igår..
Nu har vi ätit skruvar och köttfärssås, och det känns än så länge lugnt i magen :)
Såå.. Now I'm back on track! *Håll alla tummar ni har!*


lånad bild (vår hänger på väggen)

Kommentarer
Postat av: Mia på jobbet

Stackars dig saknade dig på jobbet igår krya på dig nu så syns vi på onsdag kramizzzar

2011-02-28 @ 19:41:49
Postat av: Moster

MEN HALLÅÅÅÅ!!!!

Det skär ju sig jätteäckligt i munnen om man äter vindruvor och dricker kaffe!! Det är ju lika vdrigt som kaviarmacka och apelsnijuice. Inte konstigt att du spydde.....

2011-02-28 @ 21:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0