Idag är det fredag! Igen! :-) Jag kom ver...

Idag är det fredag! Igen! :-) Jag kom verkligen i valet och kvalet om jag skulle lämna oscar på dagis idag, kl 9 för att vara exakt. Han nös, hostade men hade bara 37,5. Ringde jobbet och sa att jag velade, men det känns taskigt att säga ifrån 2 timmar innan. Sätta dem i en svår sits en fredag känns inte bra. Sa att jag ringer tillbaka om 10minuter. Ringde efter 5, jag kommer. De får ringa efter mig om han inte orkar. Det är det som är så svårt, han är superpigg, som vanligt, jättetrött, täppt och gnällig om vart annat. Hur ska jag då veta?! Sa i alla fall till på dagis att jag hade velat, och att de får ringa. A sa att det hade varit så som jag beskrev det hela veckan, och de hade varit nära och ringa ett par gånger, men så blir han pigg igen. Som sagt, supersvårt. Men nu är han där i alla fall, och jag är på väg till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0