Funderingar

Oscar har nu under morgen haft stora funderingar. Han har hämtat mig i köket och dragit bort mig och pekar bakom soffan, vid högtalaren.
-Katten! Katten!
Aha, just det, kattburen står där.
-Ja, katten ska ju vara i buren i eftermiddag när vi ska åka bil!
-JaaA!
Två minuter senare:
-Dä! dä! dä!
-MM katten ska ju vara i den sen när vi åker bil till morfar.
-Jaaa..
När vi äter frukost;
-Dä mamma! Dä katten!
-Ja hjärtat, katten ska vara i buren sen.
-MM.
Tillslut pekade han bara, (jag skulle mmm lite) undertiden han tittade på tv ;)

Kommentarer
Postat av: mormor

Mmmmmm åh min allra underbaraste lilla Oscar! Klok som en bok! Och resan kommer alldeles säkert att gå jätte-jätte-bra! Du ska se att även OM han somnar, så kommer resten också att bli jättebra! Vill ju inte att resan ska bli pyton.... Kram!

2011-02-04 @ 09:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0