Snurrigt.

Idag mina vänner är det fredag :)
Efter en tuff vecka (or) på jobbet sa min kropp HELT TYDLIGT ifrån idag att nu var det tillräckligt.
Det kändes som att jag skulle falla kull vilken sekund som helst, och slutade med att jag satt på golvet på lagret med oroliga vänner och kollegor runt omkring mig.
Det tog ett tag men efter socker (tack M!) och vatten stod jag om än darrigt upp igen.
Som tur var hade Calle bilen, så han skulle redan hämta mig. Hade inte vågat köra hem själv.
Nu har jag fått i mig mat, vatten, duschat av mig och suttit en stund och känner mig mycket piggare, lite yr när jag rest mig och huvudvärk, men det kan jag leva med ;)
Tack fina ni som tog hand om mig!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hm.... orolig mamma längtar efter att få SE dej med egna ögon. Ja, jag vet att Du är vuxen,OCH jag vet att Du har Världens Bästa Calle som tar hand om Dej, men.... orolig mamma vill ändå se själv med egna ögon. Tacksam att jag läste detta först nu, och att jag FÅR träffa Dej i em.

Kraaaam!

2011-08-20 @ 10:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0