Packad & tankad

Nu är det mesta klart :) Frukostmackorna är färdiga att läggas i kylbagen, kaffet är förberett i perkulatorn. Det mesta är nedburet i bilen. Så väskan är packad och bilen tankad :) Jag är nyduschad och alltför uppspelt för att kunna sova. Sitter nu och ska skriva ut resrutt. Tror allt det blir Kalmar-Växjö-Gislaved-Borås-Göteborg, Götebord-Uddevalla-Oslo. Ååå jag vill bara komma IVÄG NU!! Jag längtar efter allt kul som ska hända! :D :D
I Oslo kommer mitt internet i mobilen (Heter det det??) fungera på hotellet, men jag skickar ju sms/mms till bloggen så jag vet inte om det har någon betydelse. Hoppas inte det, mycket roligare att blogga liksom här och nu, med en bild eller två :P
Nähe, dags att koppla till skrivaren.
Sov gott, och trevlig resa! -Tuusen tack, det ska vi!! :)

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor/svärmor

Åååååhhhh! Kan riktigt känna allt pirret i magen!

2011-08-28 @ 11:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0