Kommade bildbomb!

Idag är det en rörig dag, med många inblandade. Men det löser sig säkert. Planering är ju faktiskt en av mina starkare (jaa.. jag har någon mer :P ) sidor. Ikväll passar iaf morfar Oscar tills jag kommer hem från jobbet, och om en stund kommer farmor och tar förmiddagspasset..

men imorgon - då smäller det!
Imorgon bitti styrs saaben mot Nybro, och hämtning av sötaste systerdotter sker. :)
Så (vid fint väder) ska jag, Calle, Ozzy och Bella ha en riktig heldag på djurparken. Djur, bad, mat i kylbag, karuseller, vila i vagnen, köpa en glass, typ.. Oscar gillar ju inte glass. Häromdagen fick jag tvinga i honom mjukglass, men det var ingen hit.. :P Han vill hellre ha godis. Som sin mamma :D Tur att lörsdagsgodiset är inhandlat :) I alla fall, så ska hon sova över här, och hennes föräldrar ska på galej. Ska bli såå mysigt och ha henne en riktig heldag! ♥
Så imorgon blir det nog flera bilder på bloggen på mina solstrålar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0