Vilket väder!

Vilket väder vi har! Jag ÄLSKAR detta! Sol sol sol och så perfekt varmt!
På förmiddagen var vi på lekplatsen med mormor, sparkade boll och åkte rutchkana. Skönt och mysigt, och absolut nödvändigt när man (läs jag) ska iväg och jobba. Jobbade mellan 13-18.20 - järnet. Fötterna är slut slut slut. :)

Nu har vi ätit en korv, och nu ska jag lägga ut ett par grejer på blocket.se innan jag ska börja med att bara sitta och titta rakt fram :P Men vet ni vad, imorgon är jag LEDIG och DÅ ska jag samla krafter! Så jag blir go och gla igen! :)


Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia

Kanke är trög men förstod inte riktigt vad du menade med bildern :P Men om du menar hur man ändrar storlek så gör du det när du laddar upp bilden, där står bredden på 400 som "standard". Bara att ändra där, du får kanske prova dig fram. Hos mig en en "helbild" 600 men tror din blogg är lite smalare. Sen ska du ju klicka i "full storlek" och inte "miniatyr" om du inte vill ha dedär pyttesmå. Om det inte var detta du menade så ber jag om ursäkt för att jag är så trög haha.

2011-04-24 @ 20:36:56
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: mormor

Jag tycker också mycket om att ibland bara få sitta stilla och titta rakt fram.... hur skönt som helst! fniss

2011-04-25 @ 20:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0