Torktumlare och stafylokocker

Idag hade jag och Oscar den sämsta morgonen vi någonsin haft.
Jag tänker inte skriva mer om det för då börjar jag bara gråta. Igen.

Jobbet var himla jobbiga timmar, eftersom jag fortfarande har haft feber till och från under dagen. Calle stannade hemma idag, och tog kontakt med vårdcentralen. Det visade sig att han har stafylokocker. Till 99% är det det jag också har. Han verkar ligga en dag efter mig symptommässigt. Han blir hemma imorgon också, så jag hoppas att han mår imorgon som jag mår idag, för det har ändå varit ok nu i eftermiddag. Plus att han har fått pencillin så nu ska han nog kvickna till. Jag ska ringa och få en tid till mig och Oscar imorgon så de får kolla oss också såklart.

Ikväll när jag hade hade tvättat TRE STORA TVÄTTAR och satt igång den fjärde vad upptäcker jag då? Jo torktumlaren fungerar inte. Tack din jä*el som inte ens kunde sätta upp en lapp. För inte F*N hade jag tvättat all min tvätt ikväll.
Nu hade jag sån himla tur mitt i allt detta att Calle är ju hemma imorgon, och ingen hade bokat imorgon bitti så jag låter helt enkelt tvätten hänga kvar.

Nehe! Nu är det dags för en unge i minuten!


Kommentarer
Postat av: Moster

kram på er alla! se till att va pigga o smittfria på lördag, tack =)

2011-04-18 @ 21:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0