Skryt och dålig tid

Haha, ja, hela kvällen har gått åt till att styra upp sommaren. Men när som helst kan jag nu ta emot frågor, hur länge vi jobbar, dagistider och annat dag för dag.. Mellan v 25-34. Vi ska inte segla iväg, vi ska hålla oss till schemat så vi inte tappar bort oss, och hamnar fel. Viktigt.
Påminn mig om detta i sommar när jag svär över schemat. :P

Dålig tid flera kvällar i rad, därför dålig blogging.

Imorgon fyller min älskade farmor 90 år. Kan ni tänka er att fylla 90 år. Det måste vara jobbigt. Men vi är glada så länge vi har henne kvar. Men som jag sa till en arbetskamrat idag, hon berättar alltid samma saker, och det är ju minnet det vet jag också. Ibland är ens humör sådant att man kan flina lite år det, för jag har ju har det hundraarton gånger tidigare, men oftare och oftare bli jag bara sorgsen. Hon är inte samma farmor längre. Glöden och medvetenheten är inte kvar i ögonen längre.
*Ja, nu rinner mina tårar*
♥ Min söta lilla farmor ♥ Jag älskar dig så högt ♥

Till SKRYTET då.
Inom ICA finns en stor utvärdering som kallas kundkompassen som är rikstäckande. Maxisar för sig, Kvantumar för sig, Supermarketar för sig. Detta är något som våra kunder fyller i, och det är en genomgång på det mesta, service, utbud, priser, kötid, organisering, ren/prydlighet osv, både butiken i helhet och per avdelning.
Detta räknas ut i % på något vänster. För hela landet då.
Gissa vilken butik som är tredje bäst i helhet i hela Sverige?! Jo, jajemän! Jag jobbar där!! :) :)
Gissa om det gick bra för "min" frukt och grönt avdelning?
Ja, det gjorde det. Det gick bra.
U och min´s frukt och grönt avdelning fick högst procent i HELA SVERIGE av ALLA SUPERMAKETAR.
*Riktigt stolt och glad!*





Kommentarer
Postat av: mamma

Duktiga DUKTIGA D U K T I G A Dotter min!

Och jag är rätt säker på att U har lite med det resultatet att göra.

2011-04-08 @ 08:41:15
Postat av: hanna

grattis! du e såå duktig:)

2011-04-08 @ 21:09:56
Postat av: Moster

gutt

och

**GUUUTT**

2011-04-08 @ 22:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0